dijous, 12 de juny del 2008

Primers resultats: Testimonis


Qüestionari
:

- T'agrada passar el temps en els aeroports? Per què?
- Què sols fer mentre t'esperes en els aeroports?
- T'ha passat alguna cosa interessant en algun aeroport?
- Recordes un aeroport en concret? Per què?
- Viatges molt?
- Què afegiries o què llevaries dels aeroports que has visitat?
- Has conegut gent personalment en els aeroport? (has fet amistats?)

Respostes:


1) Subjecte: Dona mallorquina. Entre 40 i 45 anys. (04/06/08)

1-No, perquè no m'agraden les multituds de gent, soc un poc claustrofòbica.
2-Per tal de no posar-me molt nerviosa intento llegir, fer les meves respiracions per calmar-me.
3-No, la veritat res.
4-No
5-No, tampoc
6-Afegiria espais més oberts, i no llevaria res.
7-No, no he passat molt de temps dins un aeroport.

Les meves respostes son un poc negatives, tampoc he viatjat molt però esper que siguin de la teva ajuda.


2) Subjecte: Dona mallorquina. Entre 25 i 30 anys. (04/06/08)


A l'aeroport m'agrada passar-hi una estoneta, fent voltes, comprant revistes per pujar a l'avió, etc... No m'agrada tant quan sé que és per un problema tècnic i/o que tendré un retard considerable (quan aquest és el cas, m'ataca els nervis!!). Una cosa interessant que em va passar va ser que em van confondre amb una cantant de pop espanyol, jeje. L'aeroport d'Amsterdam em va desil·lusionar una mica, m'esperava un poc més de nivell...Viatjo normalment un cop a l'any, i si puc, doncs dos... i el que jo afegiria seria una sala amb ordinadors per quan el teu vol té tantes hores de retràs. A l'aeroport no he conegut ni fet amistats mai, però sí dins l'avió!


3) Subjecte: Dona valenciana. Entre 25 i 30 anys. (04/06/08)

- T'agrada passar el temps en els aeroports? Per què? La veritat, no massa. Perquè t'has de passar moltes hores allà dins.
- Què sols fer mentre t'esperes en els aeroport? Escolte música i mire la gent passar.
- T'ha passat alguna cosa interessant en algun aeroport? No
- Recordes un aeroport en concret? Per què? Sí, l'aeroport de Barajas (Madrid). Després de tractar de trobar la terminal corresponent durant un temps prudencial, vaig passar dues hores en la cua de facturació. I quan calcule que encara me'n quedava una altra, ens diuen que l'avió està complet i que passem pel taulell de l'aerolínea per reclamar. Això suposa fer una altra cua de més de 2 hores, sentir els crits de la gent que estava enfadada, etc.
- Viatges molt? Darrerament, sí (una vegada al mes).
- Què afegiries o què llevaries dels aeroports que has visitat? Afegiria unes cadires més còmodes i una sala d'espera amb sessió de cine.
- Has conegut gent personalment a un aeroport? (has fet amistats?)Sí, quan hi ha retards molt grans i passes llargues hores a l'aeroport, acabes coneixent gent, però no es podria parlar de fer amistats.



4) Subjecte: Home mallorquí. Entre 25 i 30 anys. (04/06/08)

- M'encanten els aeroports perquè en el 90% dels que he estat ho he fet per visitar la meva al·lota.

- Bàsicament esperar.

- Trobar a un famos, encara que no ho trobo molt interessant.

- L'aeroport de Zurich, suposo que per la seva magnitud.

- Sempre que puc.

- Res.

- Parles amb gent, però amistats no.


5) Subjecte: Dona mallorquina. Entre 25 i 30 anys. (04/06/08)

-No. Perquè sempre s´ha d´esperar (a alguna persona o a la sortida de l´avió) i el qui espera desespera o/i s´avorreix.

-Passejar per les tendes, anar al lavabo, llegir, menjar, telefonar,... Podem dir matar el temps.

-No, mai. Sí, recordo el de Marrakech. Perque era diferent, era petit , vell, i tenia mosaics molt guapos al terra i a les parets.

- De cada vegada menys. Ja que l´avió cada vegada em fa més por. Però amb barco i per les nostres illes cada any sens falta hi faig un viatge. Hi afegiria butaques còmodes, altres llocs d´entreteniment, un menjar més bo i més llocs d´informació.

-No, mai hi he conegut ningú. Sí que he xerrat amb algú en aquell moment, però no tant per conèixer o per fer amistat.